donderdag 27 juli 2023

Vrolijk kerstfeest


Donderdag = kerstkaartendag bij 52 Weeks to Christmas.
Ik heb er weer eentje gemaakt met een model van Crea 137 van de Facebookgroep de Malle Kaarten.
Een gemakkelijk model en toch leuker dan een 'gewone' kaart.
Tijdens zoekwerk vond ik nog een pakje, nouja 1......het waren er wel meer, Cardtoppers van Marianne Design.
Heb er gelijk maar een paar te koop aangeboden want die maak ik nooit meer op.
Er zitten per pakje 21 afbeeldingen in(7x3).
Papier idem dito, al verkoop ik die niet. Teveel blokjes zodat je vergeet dat je ze hebt.
Nu gebruikt dus begin is gemaakt om ze eens op te maken. (lukt niet!)
Samen een mooi geheel vind ik zelf.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Frozen Forest paperpad PPFF87 en PPFF88 van Studiolight
Afbeelding: Cardtoppers 4 CT1504 van MDesign
Tekst: Kerstpost CCL-FR-STAMP273 Craftlab SL
Bomen/hertjes: onbekend
Takjes: Twigs of berrie CW149 van Craft&You
Poinsetta: kerstbloem 6002/1516 Joy!Crafts
Distressinkt: Vintage Photo

Groetjes
ANITA

7 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje met de hertjes erop, ook een leuk modelletje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart is dit en inderdaad een heel leuk model.
    opmaken ja daar zijn we minder goed in ..... er is telkens zoveel leuks.
    Gezellig dat je er vandaag bij bent met een kerstkaart .
    Groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige vouwkaart met mooi papier, plaatjes en poinsettia's. Leuk model.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kerstkaart heb je gemaakt, leuk model kaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie kerstkaart in een heel leuk model, Anita. En het is een mooi streven om het op te maken :-D Dat neem ik me ook iedere keer voor.... We mogen wel een lang leven leven om al die hobbyspullen op te maken.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kerstkaart en ook dit modelletje vind ik heel mooi!! De poinsettia's passen er perfect bij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooie kerstkaart, erg sfeervol.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita