donderdag 13 juli 2023

Warme kerst wensen


Zo langzamerhand schakel ik weer over op de kerstkaarten. 
Ik ben begonnen met wat plaatjes die ik bij bestellingen kreeg te verwerken tot kerstkaarten.
Dat ruimt in ieder geval op.
Niet dat je er veel van ziet maar toch!
Het donkerrode frame ligt er ook nog in een groot aantal. Ooit gebruikt om vierkantjes uit te stansen, geen idee meer waarvoor en dan denk je van de rest maak ik wat, maar jaren later ligt het er nog. 
Kwam het stapeltje tegen met zoeken naar papier wat bij het plaatje paste en zo zal er nog wel veel meer liggen........ zoals ook het designpapier.
Heb me voorgenomen om wat vaker dit soort dingen te gebruiken.
Dit is in ieder geval weer een kerstkaart voor de decemberbak en hij kan ook meedoen bij de 'donderdagkerstkaartendag' bij 52 Weeks to Christmas.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Winter Wonderland van My Mind's Eye
Snowflakeframe: Creatables LR0741 MDesign
Afbeelding: Hobbyshop Daantje
Tekst: December 3002/0109 van Bella Lulu/Noor
Tekstcirkels: Crealies
Dennentakjes: Joy!Crafts
Kleine snowflakes: Craftables CR1335 MDesign

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, Anita! En ik heb ook altijd als ik iets opmaak dat ik denk: "je ziet er niks van"...hoe zou het toch komen? :-D
    Gezellig dat je meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kerstkaart, en heerlijk he iets opmaken, ook al blijft de stapel "groot" hier in ieder geval wel..
    Gezellig dat je er vandaag weer bij bent met een wekelijkse kerstkaart.
    Fijne dag , groetjes Annemarie en Merit.DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita