donderdag 14 september 2023

Fijne Feestdagen


 

4217

Donderdag, dan weten jullie al wat er komt......precies een kerstkaart voor 52 Weeks to Christmas.
Dit keer een coole winterversie.
Dit keer is alles weer van Marianne Design behalve de sneeuw.
Ik gooi tegenwoordig alles een beetje door elkaar sinds ik niet meer in het DT zit.
Kan prima ook.
Tja wat moet ik nog meer zeggen over dit kaartje.
Niets dus!!!

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Winter Wonderland PK9181
Parkling Snow PB7062
Cirkel tekst: Craftables CR1561
Sneeuwcirkel: Craftables CR1628
Sneeuwman: Clear Stamp CS1139
Bomen: Craftables CR1483
Sneeuw: 3D schnee Viva
Ingekleurd met Copics

Groetjes
ANITA

Ik heb nog een vervelende mededeling.
Sinds gisteren is mijn website a-la-kaart.nl uit de lucht.
Een update was de boosdoener en helaas kan dat niet zomaar opgelost worden.
Voorlopig dus alleen mijn blog en Facebook.
Sorry

10 opmerkingen:

  1. Wat een mooi winters kaartje!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk winters kaartje...
    Gezellige dag vandaag , leuk dat je er weer bij net met een wekelijkse kerstkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit. DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk winters kaartje en het kan inderdaad best allerlei merken door elkaar! Weer eens wat anders. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige winterse kaart Anita....leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie winterse kerstkaart Anita en mixen gaat inderdaad prima als je niet een bepaald merk hoeft te promoten.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi Winters kaartje heb je gemaakt Anita, ik snap dat je nu inderdaad niet meer hoeft te kijken naar wat je gebruikt. Het is wat makkelijker. Ik hoop dat je de website nog in de lucht krijgt. Succes ermee. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk kaartje, Anita. Lekker dat je nu je "eigen ding" meer kunt doen. Vervelend dat je site uit de lucht is.
    Leuk dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige winterse kaart en wat mooipast deze cirkel tekst-stans erbij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een hele leuke kaart Anita. Ik hou hier wel van.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie winterse kaart !!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita