donderdag 28 september 2023

Happy Holidays

 4225

Wat een leuke model kaart van Olga Mulder van de Castella Creatief Facebookgroep.
Ik had nog een deel van een groot en klein blok liggen van dit prachtige papier van Stamperia en heb dat hiervoor gebruikt.
Een 'heerlijke' kerstkaart dus.
Eigenlijk heb ik buiten het cardstock alleen maar dingen uit de blokken gebruikt.
Lekker handig dus.
De mooie poinsetta's in het midden zitten op het knipvel en heb ik verhoogd opgeplakt.
De grootte van de cirkels heb ik ook aangepast aan de afbeeldingen.
Zo toch weer een mooie vintage kerstkaart en laat ik nu merken dat ik die vintage kaarten steeds leuker ga vinden.
Zou dat met leeftijd te maken hebben.....hihi!
Ik plaats deze uiteraard ook op 52 Weeks to Christmas. Het is tenslotte weer donderdag en dus kerstkaartendonderdag!

Wat heb ik gebruikt:
Model Olga Mulder
DSP + afbeeldingen: Classic Christmas van Stamperia
Cirkels XXL: Crealies
Distressinkt: Vintage Photo

Groetjes
ANITA

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Anita! Heel mooi dit model en dat papier is ook zo mooi! Vintage blijft altijd wel denk ik! Ik hou daar ook van! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart! Dit papier heb ik ook nog liggen. Een heerlijk merk Stamperia. Mooi model heb je gemaakt.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige kaart met dit leuke model. Mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige vintage kaart, Anita. Knap! Heel mooi papier en leuke afbeeldingen.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is een prachtige kerst kaart en wat een leuk model ook. Een sfeervolle uitstraling met al dat lekkers erbij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een schitterende kerstkaart Anita.
    Gezellig dat je er vandaag bij bent met een wekelijkse winter/kerstkaart.
    Fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie vouwkaart, zoveel op te zien!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita