maandag 25 september 2023

Mannenkaarten

4222

Een hele tijd geleden bestelde ik een boekje van Studiolight met producten voor mannenkaarten. 
Wat bleek. Het was allemaal al voorgekauwd hoe de kaart moest worden.
Achtergrond en uitdrukvellen.
Eigenlijk niets voor mij. 
Ik ga liever zelf aan de slag, maar ja boekje was gekocht en dus ben ik er mee aan de slag gegaan.
Hier en daar toch wat veranderd zodat het een beetje mijn kaarten werden.

4223

Nou ze zijn uiteindelijk wel grappig en soms ook wel handig om niet na te hoeven denken.
Gewoon doen, lekker ontspannend.
Eerder heb ik er al een paar geplaatst, dit zijn de laatste uit dat boekje.
Nu wel klaar mee.
Volgende project.

Wat heb ik gebruikt:
Boekje van Studiolight.

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Dat is ook niets voor mij dat je alleen maar een kaartje in elkaar moet plakken. Een beetje eigen inbreng en ideetjes horen erbij.
    Je kaartjes zien er mooi uit.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita