zondag 10 september 2023

Trouwdag

4215

Deze kaart heb ik even terug al gemaakt maar had er nog geen bestemming voor.
Zoals jullie op 20 augustus al hebben kunnen lezen bij DEZE kaart vieren vandaag onze tweeling en hun partners hun trouwdag. Onze zoon is 1 jaar getrouwd en heeft de eerder geplaatste kaart ontvangen.
Deze kaart heb ik aangepast voor onze dochter en haar partner die vandaag 7 jaar zijn getrouwd.
Ik heb een gouden 7 tussen de bladeren geplaatst en in de cirkel 2 trouwringen gestempeld.
Onze dochter houdt van simpel en paars.
Kwam dat even mooi uit.........
Ik vind het leuk om zo'n dag toch een beetje feestelijk te maken door een kaartje te sturen.

Wat heb ik gebruikt:
Cirkel: Painted Labels Stampin'Up!
Takken: Natuurlijk voor altijd Stampin'Up!
Stansen: Forever Flourishing dies Stampin'Up!
Bloem: Pretty Perennials Stampin'Up!
Stans: Perennials Petals dies Stampin'Up!
7: Creatables LR0582 MDesign
Ringen: Inkadinkado

Groetjes
ANITA


 

1 opmerking:

  1. Wat een mooi kaartje met de uitgestanste cirkel en de mooie tak erbij. Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita