dinsdag 19 september 2023

Omi

4219

Een tijdje terug kreeg ik een verzoek van iemand die me via Messenger benaderde om een kaart te maken voor haar moeder.
Zij werd zelf oma maar haar moeder voor de 1ste keer Omi.
Ze wilde graag een passend kaartje omdat je die niet kunt kopen.
Ze had dit kaartje voorbij zien komen en vond die mooi met aangepaste tekst.
Heb dit dus gemaakt voor haar.
Ze was er erg blij mee.

Wat heb ik gebruikt:
Wolk: Craftstensil PS8020
DSP: Sweet Dreams PB7055 en
Hoera een meisje PB7064 Eline/Marleen
Maan/beer: Craftables CR1503
Kleding: Craftables CR1502
Gefeliciteerd: Felicitaties CS0987
Omi: Letterboard Designfolder DF3454

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke leuke kaart. Ik had nog nooit gehoord van omi.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke en lieve babykaart en toevallig kwam ik gisteren dit malletje nog tegen, die ik helaas te weinig gebruik.
    Tegen mijn moeder zeiden de kleinkinderen ook omi.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita