dinsdag 12 september 2023

Tentkaart voor kleindochter

4216

Afgelopen week werd onze kleindochter Merith 5 jaar en zaterdag ws er feest. 
Op haar verjaardag zelf zorgde ik natuurlijk dat er een kaart voor haar lag.
Ze is helemaal weg van regenbogen, hartjes en rose en paars.
Eerder maakte ik met onze andere kleindochter een schudkaart en sindsdien vroeg ze of wij ook een keer een schudkaart gingen maken.
Die heb ik nu voor haar verjaardag gemaakt in de vorm van een tentkaart.


Hier vanaf de zijkant. Het schudgedeelte is dus aan 2 kanten doorschijnend met daarin veelkleurige vloemen en hartjes.
De plaatjes komen uit een knipboekje van Mintay en die zijn voorzien van rose en paars.
Wat glittersteentjes erop en klaar.

Het idee zag ik bij Liftchallenge. Daar vragen ze een tentkaart.
Bij Hobbyshop Veldmaat vragen ze een schudkaart

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Sweet Celebration van My Favorite Things
Unicorns: Cute boek MT-CUT-01 van Mintay Papers
Wolken: Unicorns CCL-MFR-SCD42 van Craftlab
Tekst: Lieve teksten CS1087 MDesign
Shakerwindow: LR0025 MDesign
Cirkel: Crealies nested dies
Rhinestones, lint

Groetjes
ANITA

 

5 opmerkingen:

  1. Ik ben er even tussenuit geweest en je hebt weer prachtige creaties gemaakt.
    Deze tentkaart vind ik ook zo leuk met dat schudgedeelte.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog van harte met jullie kleindochter! Ze vond deze kaart vast prachtig. Leuk hoe die meisjes als ze klein zijn allemaal een voorliefde hebben voor dezelfde figuren, zoals zeemeerminnen en unicorns :) Dat was bij mijn kleindochter precies zo. Je kaart is een plaatje Anita en heel leuk dat je meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart voor jullie kleindochter en van harte gefeliciteerd met haar verjaardag.
    Voor Anna maakte ik ook de unicorn toen ze in april 5 jaar werd. Die meiden zijn allemaal hetzelfde haha
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards
    P.s meestal kan ik niet bij jou reageren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De perfecte kaart voor zo'n klein meisje. Hartstikke leuk en bedankt voor je inzending voor de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kaart heb je voor je 5 jarige kleindochter gemaakt Anita.
    Dat doorzichtige schudgedeelte is zo schitterend!!
    Mooie rose kleurtjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita