zondag 17 september 2023

Fijne verjaardag

4218

Het was even een drukke week, maar goed dat er wat stond geprogrammeerd.......
Komende week nog wele een beetje dus zal nu even wat plaatsen.
Weten jullie nog dat ik op mijn workshopruimte bzig was met wat overgebleven pakketjs?
Nou dit is er ook nog zo eentje (en niet de laatste).
Hier kon ik nieet zo veel mee dan de kleuren aanpassen. 
 Hij was al deels gestempeld maar moest nog wordfen ingekleurd en afgewerkt.
Dar is dus gebeurd.
Een simpel kaartje.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Rose Red, Basic White en Kraft
Bloem: set Amazing You (SAB) SU
Embossingpoeder wit
Aquarelpotloden SU

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Wat leuk te lezen dat jij ook onafgemaakte creaties hebt liggen, maar nu is de kaart prachtig! Mooi ingekleurd.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita