vrijdag 8 september 2023

Kaartje voor de jarige

4214

Dit leuke model is de challenge van september op de Facebookgroep van Mijn Schatkaart
Hij kan plat worden verzonden, heel handig dus.


Zo ziet het er van opzij uit aan beide kanten dus.
Dit mooie designpapier heb ik onlangs gekocht inclusief een knipblok met bijpassende bloemen etc.
Ben wel fan van dit merk, soms zelfs te mooi om de schaar in te zetten.
Nu wil je zeker weten welk merk dit is?
Nou dat is Craft O'Clock en dit is Touch of Nostalgia.
Prachtig papier dus.
Een tekst en wat pareltjes, verder heb je niets nodig.

Wat heb ik gebruikt:
Patroon Mijn Schatkaart
DSP: Touch of Nostalgia van Craft O'Clock
Afbeeldingen: bijpassende blok van Craft O'Clock
Tekst: Els Franken van NobodyElse
Pearls offwhite: CA3133 MDesign

Groetjes
ANITA

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita