zaterdag 12 oktober 2024

BOO

 4422

Voor je het weet is het weer Halloween.
Ik moet zeggen dat ik er helemaal niets mee heb maar bij Marianne Design is er deze maand vanalles uitgekomen voor Halloween.
Gister en vandaag ben ik te vinden op het Creaweekend in Hardenberg op de stand van Hobbyshop Lavendel.
Hiervoor maakte ik de nodige kaarten voor de demo die ik daar geef met de oktober collectie van Marianne Design en dus ook voor Halloween.
Hier de eerste.
Van 3 ovalen heb ik een pompoen gemaakt en die verder versiert met de stansen en stempels.
Allemaal van de oktober collectie.
Ze zijn best geinig en je kunt er je fantasie wel mee kwijt.
De stempels zijn ingekleurd met Copics.
Op de beurs kleur ik met de Derwent Inktense potloden.
Ben je al geweest of zie ik je vandaag nog?
Morgen ben ik er helaas niet.

Wat heb ik gebruikt:
Idee pompoen: Mutsen Cluppie
Ovalen: Crealies
Spinnenweb: Craftables CR1671 MDesign
Pot etc: Creatables LR0882 MDesign
Afbeeldingen: Eline's animals Halloween EC0201 MDesign
BOO: Letterboard DF3454 MDesign
Glitter liner 
Copics

Groetjes
ANITA


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita