donderdag 24 oktober 2024

Sneeuwpret

 4429

Wéér kerst natuurlijk.
Dit kaartje maakte ik op de beurs in Hardenberg en is daarna meegegaan met Irma van Hobbyshop Lavendel.
Gelukkig heb ik de foto nog.....gemaakt op de beurs dus en kwalitatief niet zo denderend maar we doen het ermee.
Hierbij heb ik allerlei materialen uit de collectie van Marianne Design.
Het frame heb ik zelf niet maar gebruikte ik op verzoek van Irma.
Voor de rest gewoon een leuk tafereeltje gemaakt.
De achtergrond is gemaakt met distressinkt en sneeuwpapier.
Vandaag ook weer kerstkaartendonderdag bij 52 Weeks to Christmas.

Wat heb ik gebruikt:
Frame: Creatables LR0841
Kerstboom en huisje: Collectables COL1556 ByMarleen
Sneeuwpop: Eline's animals Snowman & Bird EC0204
Ingekleurd met Derwent Inktense
Sneeuwvlokken: Craftables CR1660
Tekst: Sprankelende Feestdagen CS1169

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Een super gezellige winterse kerstkaart heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita