woensdag 23 oktober 2024

Oh denneboom.....

 4428

Nóg een kerstkaart van de beurs in Hardenberg.
Wat een hardlopende stans was dit zeg, de eerste dag uitverkocht en de nieuwe voorraad die de 2de dag opgehangen werd, was in een half uur wéér uitverkocht.
Zou het komen door mijn kaarten hiermee....hihi!
Of toch omdat het weer eens wat anders is dan een 'echte' kerstboom?
We weten het niet, maar dat ie snel was uitverkocht is een feit.
Dit kaartje is heel eenvoudig gehouden en kreeg ook heel veel aandacht, ik denk daardoor.
De bovenkant heb ik bewerkt met een wolkenstencil, maar dat vond ik té aanwezig dus ben ik er nog eens lichtjes overheen gegaan met dezelfde inkt.
Hierdoor werden de wolken meer wolkenvlekken, maar ik was er tevreden mee.
De rest is gemaakt met een stukje papier en distressinkt.
De sneeuwvlokken zijn gemaakt met een mask van Marianne Design en witte inkt, terwijl de sneeuwvlokken van hetzelfde mask met relief paste zijn gemaakt.
Kerstboom in mettalic en tekst erop.....klaar!

Bij Hobbyshop Veldmaat willen ze pasta zien voor de lopende challenge.

Wat heb ik gebruikt:
Mask: Wolken/sneeuw slimline PS8081
Mask: Sneeuw en sneeuwvlokken PS8169
Boom: Craftables CR1669
Mettalis: Chridstmas at Home PK9194
Tekst: Sprankelende Feestdagen CS1169
Enamel Dots: snowflakes PL4520
Cadence Relief Paste
Distressinkten

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Een moderne versie van een kerstboom 😊 je kaartje is heel mooi dus ik kan me voorstellen dat ze zo verkocht zijn.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita