zaterdag 5 oktober 2024

Geluk zit in.....

 4419

Brengen viooltjes geluk? Ja zeker met dit kaartje.
Ook dit kaartje heb ik als workshop gegeven.
Meestal maken we 3 projectjes en de laatste is dan wat eenvoudiger.
Vantevoren is het lastig inschatten hoeveel tijd alles kost om met de groep alles te maken.
 Is er dan nog tijd dan heb ik in ieder geval nog een eenvoudig kaartje om te maken.
De viooltjes zijn gestempeld in diverse bij elkaar passende kleuren en daarna gestanst.
Zoals je ziet hoeft een kaartje niet altijd ingewikkeld te zijn, gewoon wat dingen bij elkaar passen en klaar....
Vind je het leuk om ook eens een workshop te volgen, neem gerust contact met me op of plaats hieronder een reactie.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Soft Succulent, Basic White
DSP: Pansy Petals
Viooltjes/tekst: set Vrolijke Viooltes
Stans: Pansie dies

Groetjes
ANITA

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita