donderdag 3 oktober 2024

Geniet van de Feestdagen

 4418

11 en 12 Oktober geef ik een demo bij Hobbyshop Lavendel uit Raalte op het Creaweekend in Hardenberg met de Marianne Design collectie van oktober.
Ik ben daar volop kaarten voor aan het maken, waaronder deze.
Ik heb hier wel ouder designpapier gebruikt, van vorig jaar, maar de afbeeldingen zijn nu uitgekomen.
Het past zo mooi bij elkaar.


Het model is een soort van easelkaart.
De kleuren zijn niet zo standaard voor kerst maar ik vindt ze wel heel mooi.
Er komen later nog wel meer kaarten met dit kleurtje, maar eerst voorraad maken om te showen op de beurs.
Kom jij ook even langs?

Ik zag een challenge op Facebook bij Creatief met zelfgemaakte kaarten met als thema sneeuwman.
Bij 52 Weeks to Christmas is het weer kerstkaartendonderdag.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Eline's Winter Dreams PB7067
Vierkant frame: Craftables CR1660
Afbeelding: Eline's Winter Dream AK0094
Tekst: Sprankelende Feestdagen CS1169
Dennenbomren: Craftables CR1483
Snowpaper: CA3104
3D Schnee Viva

Groetjes
ANITA
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita