donderdag 10 oktober 2024

Fijne Feestdagen

 4421

Zoals jullie al weten heb ik voor het Promoteam van Noor en Zo kaarten mogen maken met de nieuwste collectie van Jenine's Mindful Art.
Dit is de 2de kaart die ik jullie laat zien.
Ik had het al eerder willen doen maar ja soms gaan er weer andere dingen voor omdat een challenge sluit of andere redenen.
Ik ga proberen om de rest binnenkort ook te plaatsen.
Dit kaartje is echt mijn ding in traditionele kleuren, dat blijf ik toch het mooiste vinden.
De framestans van Marianne Design zul je nog meer voorbij zien komen want die vind ik gewoon super.
Hij heeft ook niet veel nodig, gewoon een afbeelding en wat versieringen en klaar.

Oja het is vandaag ook weer kerstkaartendonderdag bij 52 Weeks to Christmas.
Kan ook voor de oktoberactie van Tiets' Creatieve Wereld

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Paperpad Festive Nostalgia JMA-FN-DPP253 Studiolight
Afbeeldingen: Mixed Paperpad JMA-FN-MPP254 Studioligt
Frame: Fijne Feestdagen Craftables CR1660 MDesign
Poinsettia: Craftables CR1478 ByMarleen MDesign
25 december: Stickers JMA-FN-STIC24 Studiolight
Stempels achtergrond: Lichtpuntjes: CCL-FR-STAMPS510 Craftlab
Mirror paper gold: CA3171 MDesign

Groetjes
ANITA







 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita