zaterdag 19 oktober 2024

Warme winterwensen

 4426

Ter afwisseling weer een kerstkaart die ik heb gemaakt voor het Promoteam van Noor en Zo.
Op verzoek gebruikte ik de stans van Studiolight voor wat kaarten.
Dit is de 1ste.
Uiteraard ook weer met de collectie van Jenine's Mindful Art.
Ik zal jullie nog wel even plagen met de kerstkaarten van het Promoteam afgewisseld met de kaarten van het Creaweekend.
Voorlopig nog genoeg staan om te plaatsen.
Hoop niet dat het vervelend wordt.......

Bij Hobbyvision vragen ze een kerstkaart

Wat heb ik gebruikt:
Basismal: Tree Folding Card SL-ES-CD255 Studioldight
DSP: Paper Pad Festive Nostalgia JMA-FN-DPP253 Studiolight
Afbeeldingen: Mixed Paper pad JMA-FN-MPP254 Studiolight
Tekst: Stickers JMA-FN-STIC24 Studiolight
Distressinkt: Vintage Photo

Groetjes
ANITA

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita