maandag 21 oktober 2024

Fairybells

 4427

Heb jij dat ook wel eens? 
Op social media zie je ineens allemaal mooie dingen voorbij komen waar iedereen ineens laaiend enthousiast over is en ook mee aan de slag gaat. 
In dit geval de boeken van Maremi.
Echt ze zijn ook heel mooi, maar dan roep ik al gelijk 'dan hoef ik ze al niet als iedereen ze heeft'.....
Maar.......dan komen de wat goedkopere blokjes van Fairybells op de markt.
Dan wil ik het toch wel even proberen hoe het werkt en of ik dit wel wil. 
Herkenbaar???
Zie hier het resultaat, toch wel leuk....
En weet je het eerste boek van Maremi ligt hier ook al te wachten!!!!
Kon het niet laten in Hardenberg op de beurs.
Nog een verslaving erbij????
O, o, wat erg hé?
Niet meer weten wat je eerst wil gaan doen.
Maremi had deze week een paar A4 vellen 'for free' in haar groep staan en ook daarvan liggen er al 2 uitgeprint.
Weet je, er ligt al tijden een Art Journal hier te wachten om in te beginnen en nu heb ik me voorgenomen om daar in te gaan werken met deze mooie spulletjes.
Goed idee toch?
Dat wil niet zeggen dat ik geen kaarten meer maak hoor!
Maar nu genoeg over die nieuwe verslaving.
Even terug naar deze kaart, het is een slimline met de Fairybell kerst.
Op de achtergrond een stempel gebruikt van Studiolight en wat poinssetia's.
Op de vleugeltjes glitterlijm, helaas niet te zien.
Meer is niet nodig, al druk genoeg.

Wat heb ik gebruikt:
Fairybell kerst Jalekro
Achtergrond: Winter Charm STAMPWC493 Studiolight
Bladeren: Florals 24 nr 2084 Elizabeth Craft Design
Poinsettia's: Festive Nostalgia JMA-FN-CD904 Studiolight
Tekst: Nobody-ELSe
Gesso, gelpen, glitterpen, mini prills
Rood vellum

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er prachtig uit. Mooi kaartje.
    Veel knutselplezier met het boekje en sheets.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi Anita !!!!!
    We gaan er vast meer van zien !

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita