zondag 17 januari 2021

Bloemenkaart


Hebben jullie ook zo'n zin in het voorjaar?
Al die regen.....ben er helemaal klaar mee.
Dan maar een bloemenkaart gemaakt mt mijn materialen van het designteam van Angela's Hobbycorner.
Het leuke model vond ik op het blog van Craft Sensations 


Hier zie je de kaart van bovenaf.
Voordeel, hij is gewoon plat te verzenden en nog leuk ook.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: The Paper Boutique Damask Delights
Takjes: Creatables LR0693
Anemoon: Creatables LR0587
Kleine bloem: Craftables CR1501
Tekst: Creatieve groetjes CS1071
Achtergrondstrook: Mixedup Joy/Noor Design 6002/1564

Groetjes
ANITA


 

3 opmerkingen:

  1. Superleuk zeg! Ik kende dit model al wel, maar dan een kwartslag gedraaid. Jouw versie vind ik eigenlijk leuker! Prachtig designpapier ook 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartmodelletje. Prachtig gemaakt Anita.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A most beautiful card and gorgeous colours, love all of this. xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita