donderdag 28 januari 2021

Kalenderkaarten


 Ik heb een groep trouwe workshopdames die al bijna een jaar niet meer bij elkaar kunnen komen om gezellig te knutselen.
Met kerst vond ik het dus leuk om ze allemaal een kalenderkaartje te sturen.
Zo houd je toch een beetje contact.
Het is een zogenaamde tentkaart, dus kan zelfstandig blijven staan.
Een kalendertje met wat gezellige pinquins en sneeuwpoppen afgewerkt met glittersterren en wat sneeuwvlokjes.
Kunnen ze het hele jaar van genieten al hoop ik niet dat het zo lang duurt voor we weer gezellig samen kunnen knutselen, maar dat is afwachten.

Kan ook weer geplaatst worden bij 52 Weeks to Christmas

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Christmas blokken Craft Sensation
Pinquins: Eline's Animals EC0185 MDesign
Snowmen: Eline's Animals EC0184 MDsign
Tekst: Hallo Winter ByMarleen CS1036
Sterren: Craftables CR1448
3D Schnee Viva
Copcics

Groetjes
ANITA


10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kalenderkaartjes! Ik ben bang dat de workshopdames nog even moeten wachten of ze moeten allemaal 90 jaar of ouder zijn maar dat zal wel niet!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige kerstkalendertjes, leuk gemaakt! Bedankt voor je deelname bij 52 weeks to christmas!

    Liefs, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn super leuk !!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk die kalenders! En een heel leuke geste om aan je knutselvriendinnen te geven. Gezellig dat je meedoet met 52wtc. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kalender kaarten om op hun knutselplaatsen te zetten Anita. Hier hebben ze een heel jaar plezier van. Het is ook bijna een jaar geleden dat ik naar mijn knutselclubje ben geweest en ik ben bang dat het nog wel even duurt eer het weer kan.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk, deze kalenderkaartjes, Anita. Ik vind die minikalenders altijd zo gezellig. Het is heel jammer dat alle knutselclubjes en workshops etc niet doorgaan al zo lang. Digitaal is toch niet hetzelfde. Maar hopelijk kan het in de loop van het jaar weer...
    Fijn dat je meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeel gaaf deze kalenderkaartjes voor je knutselvriendinnen gemaakt Anita...ze zijn super leuk ...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke attentie en tof om ze allemaal samen te zien, de kaartjes dan, wordt nog leuker als je de dames weer samen zal zien!
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee die kalenderkaartjes! Ze zijn erg leuk EN handig haha. Fijne avond, lieve groet Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita