zondag 10 januari 2021

Gastdesigner



Bij Carlin's Kaartenparadijs mocht ik gastdesigner zijn vandaag voor de nieuwe januari challenge 

Thema: VERVOERMIDDEL + MONOCHROOM

Ik vond het eigenlijk best wel lastig maar na goed zoeken en nadenken ben ik er toch uitgekomen met deze kaart..


Ik ben begonnen met een kraftkaart en licht getint papier waar ik met bruin op ben gaan stempelen.
Op het lichte bruin/beige papier staan allemaal kale bomen, dus dat heb ik weer gebruikt voor de aankleding van de kaart en de vrachtwagen vol geladen met takken.
Toch gelukt dus.
Wil je de andere gastdesigners zien, ga dan naar het blog van Carlin's Kaartenparadijs

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Achtergrond: Rustic Wood PK9124 MDesign
Bomenpapier: Frozen Forest Studiolight SL PPFF87
Boom: Craftables CR1337
Takken: Craftables CR1347 boxkaart
Vierkant: Crealies
Rand en tekst: Daily transport Amy Design
Vrachtauro: Creatables LR0641
Dennenappels: Creatables LR0437
Distressinkt: Vintage Photo
Jutetouw

Groetjes
ANITA

8 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Anita! De auto met de bomen past goed bij deze kleur.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem heel goed gelukt. Prachtig kaartje zeg! Het klopt allemaal heel goed bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een gave kaart geworden Anita. Leuk die vrachtwagen gevuld met takken. Gezellig dat je gast-designer mocht zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een schitterende kaart Anita.
    Nog bedankt dat je gastdesigner wou zijn voor ons Challenge blog.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker een pittige opdracht !!!!
    Maar hij is top !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart in deze kleuren.Mooie auto.
    Goed gelukt!
    Gefeliciteerd met je gd schap, altijd leuk.
    Fijne Zondag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Anita. Het is je goed gelukt om een inspiratiekaart te maken voor deze challenge. Die rand met gestempelde vervoermiddelen past er leuk bij.
    En ook leuk dat je mijn blog bent gaan volgen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita