dinsdag 19 januari 2021

Liefde

In november deed ik mee bij Kaartjes Inspiratie Challenge blog en daar stond ik in de top 3.
Ik mocht daarom gastdesigner zijn.

Het thema van deze maand is LIEFDE, dus daar heb ik deze kaart mee gemaakt.


Het is een hartjeskaart geworden met het prachtige papier van Scrapboys Loveland.
Hoe toepasselijk hé?
In de bloemharten heb ik gewerkt met Glitterwriters. Helaas zie je dat op de foto niet echt, maar geloof me dat het wat toevoegt.
De 2 kleine konijntjes zijn ingekleurd met Copics en zijn van Mama Elephant.
Zij ze niet super schattig?
Ik vond ze leuk passen bij dit thema.
Zondag is deze kaart online gekomen op het challenge blog van KIC als reminder.
Wat vind jij er van?

Wat heb ik gebruikt:
DSP + elements: Loveland van Scrapboys
Konijntjes en tekst: Fuzzy Hugs van Mama Elephant
Glitterwriters: Sparkle
Copics

Groetjes
ANITA

4 opmerkingen:

  1. Aaahh, wat een schattige Konijntjes!
    Mooie bloemenkaart.
    Gefeliciteerd met je GD schap, altijd leuk:)
    Fijne dag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met bloemen(hart) en schattige konijntjes. En heel leuk dat je Gastdesigner mocht zijn.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje met dit schitterende papier! Heel toepasselijk dit lieve stelletje bij het mooie bloemenhart. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh wat een lief kaartje! Echt supermooi! Die bloemenkrans in hartvorm met die schattige konijntjes. Super! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita