zondag 24 januari 2021

You are Purrrrrfect


 Deze kaart maakte ik voor de Facebookpagina van Angela's Hobbycorner.
De materialen zate in het DT pakket.
Nu ben ik helemaal géén poezemens, verre van.....hihi!
Sorry, kan er ook niets aan doen.
Dit kaartje is toch wel een beetje aandoenlijk, dat beestje kijkt zo lief.
Het designpapier is helemaal geweldig, mooie kleuren ook.
Je kunt dit natuurlijk bij Angela bestellen. Klik op de link hierboven.
Ik heb nog een kaart gemaakt mar dan héél anders en zonder poes...

Wat heb ik gebruikt:
Slimline stans: Crealies CLCZ181
DSP: Damask Delight van The Paper Boutique
Cirkel: Crealies CLNestXXL21
Afbeelding + tickets: Noor Design Purrfect Kitties 6011/0422
Raster stans: MixedUp Joy!Crafts 6002/1564
Doily, roosjes, zilverdraad, lint, Rhinestones

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita