donderdag 21 januari 2021

Kerstalbum

Door de corona pandamie heb ik zoveel gemaakt dat ik soms tijd tekort kom om het te plaatsen.
Zo ook dit album dat ik in december maakte voor Angela's Hobbycorner. 
Het heeft wel in haar groep op Facebook gestaan.


Ik heb als basis een stencil gebruikt van Dutch Doobadoo


Het mooie papier zat in mijn DT pakket en is van Studiolight.


Leuk hé zo'n album met allemaal pockets.


Bij het papier zit ook een uitgestanst deel dat je kunt uitdrukken en gebruiken om te versieren.
Met nog wat andere spulletjes is het een mooi album geworden.
Vooralsnog gaat het de bak in en dan zien we wel wat we er eens mee gaan doen.
Kan ook als kaart voor 52 Weeks to Cristmas

Wat heb ik gebruikt:
Album met pocket stencil: Dutch Doobadoo 470.713.776
DSP en stansjes: Studiolight My Favorit Crafting Book Traditional Christmas SL96
Hulstkrans: MDesign Craftables CR1387
Labels: MDesign Craftabes CR1510
Teksten: mini messeges Mama Elephant
Tijd: Joy Bak in Time
Bakerstwine, lint, hennepcord, belletjes

Groetjes
ANITA

Vandaag komt ook de nieuwe challenge van Marianne Design op dit blog

12 opmerkingen:

  1. Schitterend gemaakt! Zo mooi, je hebt er veel werk aan gehad.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kerstkaart.
    Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig album! Ik houd erg van de warme sfeer in Amerikaanse stijl die het heeft. Er is zoveel te zien, heel erg mooi gedaan!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een werk !
    Maar een prachtig resultaat!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. da's een fantastisch tof project in die mooie papiertjes!
    helemaal top!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Anita wat een prachtig album heb je gemaakt! Dat zal veel werk zijn geweest. Maar echt mooi gemaakt. Mijn boekje ligt nog te wachten maar ooit komt dit af..... lieve groet Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat prachtig Anita.
    Ik merk juist dat ik minder gemaakt heb hihi.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig album, Anita! Mooi samengesteld. Ik maak juist minder momenteel (al een tijdje) corona heeft mij juist meer aan het lezen gekregen geloof ik.
    Ik was gisteren niet meer aan mijn ronde toegekomen, maar fijn dat je meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig album Anita. Leuk dat je het hier bij 52 WTC
    ook laat zien.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kerstalbum ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow ! wat een supercreatie heb je hier gemaakt ! helemaal knap, er is zo veel te zien, mooi
    grtjs, martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita