donderdag 21 januari 2021

Challenge 264 Marianne Design Challenge blog

 We zijn weer 2 weken verder en dus tijd voor een nieuwe challenge op het Marianne Design Challenge blog.
Jolanda mocht een nieuw thema bedenken en dat is geworden: Maak een kaart in dezelfde kleuren, dus monochroom. Gebruik dus allemaal tinten van dezelfde kleur, alleen je digi of plaatje mogen andere kleuren bevatten.
Best lastig hoor, maar het is gelukt.


Een babykaart in blauw, met een verrassende binnenkant.

Hier is het eerste deel opengeklapt en zie je tekst en sneakers

en dan helemaal open.
Verdere tekst en naam komen er nog op als ik weet naar wie deze kaart gaat.
Misschien wel naar onze eigen dochter.
Komen jullie ook gezellig meedoen met onze challenge.

Bij Creatief met Hobbyshop Daantje is de challenge, gebruik een B, dus baby, blauw

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Pretty Paper bloc Sweet Dreams PB7055
Afbeelding: Eline's Babies AK0065
Bloem: Colletables COL1323
Sneakers: Creatables LR0304
Tekst: Handgeschreven Baby: CS1051
Gedichtje: CS0922
Enamel Dots Baby Blue: PL4513
Little Pins: JU0943
Kant, hennepcord, papertouw

Groetjes
ANITA

Hieronder staat een vanmorgen geplaatste kerstcreatie

5 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje. Zo leuk met al die flapjes.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie baby kaart, leuk model ook! Eentje om te onthouden!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief babykaartje Anita, hopelijk is het de juiste kleur ;-)
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje geworden Anita.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is misschien het meest monochrome kaartje van de voorbeelden :) Mooie kaart met het plaatje, Anita. Ik heb goed naar de voorbeeldkaarten gekeken. Er staat een rode vuurtoren op een blauwe kaart en een gele bloem bij groen en wit? Ik begrijp de opmerking bij mijn kaart niet goed. Ik begrijp niet waarom een combi wit, roos en zwart/grijs wel goed is, en een combi wit, geel en zwart/grijs niet. Het is trouwens grauw/oud wit. Of vergeeld wit... Ach ja, het is wat het is. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita