dinsdag 26 januari 2021

Creatieve groetjes


 Het is al weer even geleden maar met de dames van het designteam van het Marianne Design Challenge blog hebben we een leuke teambuilding gedaan.
We mochten niet samenkomen dus moesten we wat anders verzinnen.
Dat heeft Henriët gedaan dus.
We moesten elkaar een kaart sturen met een klein kadootje.
Ik had net dit patroon langs zien komen op het www en dat vond ik zo leuk dat ik op pad ben gegaan om die leuke vijlen te kopen en heb deze gemaakt.
De vijlen kocht ik bij de Action (toen waren ze nog open)
Het is een gewoon een leuk kadootje om te geven.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Pretty Paper bloc Soft Pastels PK9157
Cirkels: Crealies stansen
Tekst: Creatieve groetjes MDesign CS1071
Lint, vijl

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk gemaakt. Echt een cadeautje om te krijgen.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kadootje!
    Mooi met de zachte kleurtjes.
    Voor nu een leuke oplossing voor het teambuilden als het straks weer kan, dubbel en dwars inhalen:)
    Liefs Crealientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk aardigheidje zo! Hopelijk kan de volgende teamdag wel in levenden lijve doorgaan, dat lijkt me toch leuker.
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita