maandag 12 juli 2021

Coffee kind of day


Eindelijk is dit kaartje af.
Vorige week al aan begonnen, maar het lukte maar niet om hem af te maken.
Door pijn kon ik bijna niet zitten ......gelukkig een stuk beter nu.
Hij is dus af, werd ook tijd, want de challenge bij Girlz Creative Crafts duurt maar tot 14 juli.
Ik heb lekker allerlei merken door elkaar gebruikt, van Studiolight, naar Syta van Gelderen, Stampin'Up! en Marianne Design.
Het kan zoals je ziet.
Ik geloof dat ik nog maar vaker moet gaan plaatsen, heb nog zoveel staan wat jullie nog niet gezien hebben........maar eerst dit dus.
Zoals ik al zei, de challenge bij Girlz Creative Crafts met als thema Koffiekaart.

Wat heb ik gebruikt:
Vormkaart: Studiolight Essentials StencilSL118
DSP: Coffee Break Stampin'Up! (achtergrond en afbeeldingen)
Afbeelding: nr. 150601 Syta van Gelderen
Beker: Creatables LR0714 MDesign
Rietje: Creatables LR0725 MDesign
Kop en schotel: Creatables LR0462 MDesign
Tekst: Nothing's Better than, Stampin'Up!
Hempcord

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Een prachtige koffie kaart.
    Leuk thema dat vraagt om mee te doen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita