woensdag 7 juli 2021

Vakantie en zomer


Op de Facebookpagina van Creatief met Angela's Hobbycorner staat de nieuwe chalenge voor juli met als thema ZOMER.
Ik maakte de eerste kaart voor de start van de challenge.
Een echte zomerkaart al lijkt het dat momenteel buiten niet echt te zijn......je krijgt er toch wel een zomers gevoel van.
De achtergrond heb ik bewerkt met inkt en in het frame zit een stuk van een backgroundvel van Eline.
Ik zag dat Rianne Smal vaak alles in wit stanst en dan op kleur brengt met inkt.
Dat heb ik met de bomen ook gedaan en ik moet zeggen dat het eigenlijk veel echter lijkt dan stansen uit groen papier.
Voor de hangmat gebruikte ik wel designpapier.

Er zijn ook nog wat leuke challenges waar ik aan mee wil doen:
Creative Moments: Anything Goes


Wat heb ik gebruikt:
Achtergrond Distressinkt: Salty Ocean en Wild Honey 
Vierkant: Crealies
Afbeelding: Achtergrond Eline's Holiday AK0077
Mask: PS8002 (strand)
Craftstencil: slimline dots PS8081 (wolken)
Palmbomen: Creatables LR0541
Hangmat: Creatables LR0718
Schelpen: Craftables CR1363
Meeuwen: Creatables LR0721
Teksten: Project NL PL1514

Groetjes
ANITA

7 opmerkingen:

  1. Heerlijk, wat een ontspannend tafereeltje, Anita! Leuke kaart.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een echt zomers kaartje Anita. De palmbomen zie er prachtig uit. Goede tip om zelf in te kleuren.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige zomerse kaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Had dit kaartje op Facebook al voorbij zien komen. Vind het zo mooi geworden. Inderdaad erg mooi die bomen met inkt. Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie zomerse kaart, daar kan je lekker in wegdromen.
    Prachtig gemaakt.
    Bedankt om deel te nemen aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dank je wel voor je kaartje
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart.
    Dankjewel voor het meedoen.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita