woensdag 14 juli 2021

Zomertijd


Vandaag is het mijn beurt om inspiratie te plaatsen voor de ZOMER challenge op de Facebookgroep van Creatief met Angela's Hobbycorner
Ik ben lekker aan de slag gegaan met mijn DT pakket in combinatie met Marianne Design.
Het is een lekker zomers kaartje geworden.
Wist je dat 24 juli a.s. de webshop van Angela 1 jaar bestaat. Er is dan ook een leuke demodag georganiseerd met verschillende demo's in de Facebookgroep en goodiebags ontbreken natuurlijk ook niet.
Kom gezellig langs en doe lekker mee als je wilt/kunt.

Wat heb ik gebruikt:
DSP:Summer Vibes van Reprint
Flamingo: Marjolein Zweed
Grasrand: Craftables CR1355 MDesign
Bladeren: Creatables LR0667 MDesign
Bloemen: Creatables LR0666 MDesign
Tekst: Art Stamps MM1638 MDesign
Inkten van I-zink en Distress
Meeldraden

Groetjes
ANITA
 

2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke kaart !!!!
    Je wordt er vrolijk van !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi kaartje met die flamingo erop Anita.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita