woensdag 21 juli 2021

Hoera


Ik had al een hele tijd nog een leuke achtergrond liggen die met Brusho is gemaakt.
Eindelijk tijd om daar wat mee te doen.
Het is een slimlinekaart en qua kleur best heftig dus heb ik hem verder rustig gehouden.
Let op, de rechthoekjes die ik hieruit gestanst heb komen in een volgende kaart weer terug maar dan heel anders.
Zo leuk dat je met Brusho steeds weer heel andere achtergronden krijgt. 
Ik gebruik er wel altijd chomolux papier voor, dat werkt voor mij het best.
Weet je niet wat Brusho is, Google dan maar even HIER.
Echt leuk spul.

Wat heb ik gebruikt:
Slimline: Craftables CR1537
Alphabet: Colletables COL1449
JIJ: Karin Joan KJ1726
Bloem: Creatables LR0697
Tak: Creatables LR0526
Rhinestones: CA3136

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita