zaterdag 17 juli 2021

When you love what you have


Wat een mooie tekst h'en zo waar, we moeten vaker blij zijn met wat we hebben.....
Dit album maakte ik al even terug in de lockdown en dan is die tekst helemaal actueel.


Ik laat even de binnenkant zien die eigenlijk wel een beetje voor zicht spreekt.


ik hou zo van bloemen dus die mogen niet ontbreken


Allerlei uitklapstukken waar weer een labeltje kan worden ingestopt.



Het geheel zit ook dicht met verschillende magneetjes en allerlei toepasselijke teksten.
Zo blij mee.

Wat heb ik gebruikt:
Model:  Noor Design
DSP: Country Garden Noor Design
Tekst voorkant: Craft Sensations blok
Bloemen, tekst: Blooming Karin Joan KJ04 
Diecut bloc: Wild Flowers Karin Joan KJ01
Doily: Crafters Compagnion
Labels: Craftables CR1510
Grote Label: Crealies
Lint en magneten 

Groetjes
ANITA


 

1 opmerking:

  1. Prachtig album. Je hebt heel mooi papier gebruikt en ook mooie teksten op en in je album verwerkt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita