vrijdag 9 juli 2021

Mannenkaart


Ik heb me ook eens even gewaagd aan de zgn spinnerkaart.
Het is een mannenversie geworden met mijn gewonnen Maja Design papier.


Hier wat foto's van de andere zijde.


en nog wat andere kanten, want zo'n kaart heeft natuurlijk rondom mooie kanten waar wat op gestempeld kan worden.
Mannen houden meestal niet van hele drukke kaarten , dus heb hem rustig gehouden met wat plaatjes en stempels van Noor Design.
Die passen er perfect bij.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Maja Design Denim & Friends
Afbeelding en tekst: Joy!Crafts/Noor Streetwear 6410/0529
Van harte gefeliciteerd: Happy Stamps

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Mooie mannenkaart Anita. Dit model is weer eens wat anders Ik heb hem al opgeslagen op Pinterest en wil hem ook eens proberen te maken.
    Fijn weekend verder.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita