zaterdag 24 juli 2021

Zomer


Vandaag bestaat de webshop van Angela's Hobbycorner 1 jaar, tijd voor een feestje dus.
Als eerste komt mijn kaart online op de Facebookpagina Creatief met Angela's Hobbycorner.
Gedurende de dag zullen mijn collega Designteamleden ook creaties plaatsen en er zullen 3 lives zijn op de groep, te beginnen om 11 uur, dan 14.00 uur en 19.00 uur
Ook staat de nieuwe website online en krijg je het hele weekend 20% korting op je bestelling.
Op zaterdag ook een goodiebag bij je bestelling vanaf € 10,00.
Komen jullie gezellig langs


Nu even terug naar mijn kaart.
Een CAS kaart in zomer thema, net als de challenge van juli.
Je kunt nog meedoen hoor.
De kleuren zijn ook echt zomers vinden jullie niet?
Lekkere ijsjes en zomeratributen.
Fijne zomer allemaal.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Rainbow PK9175 MDesign
ZOMER: Collectables COL1449
IJsjes: Summer Elements 474.007.011 Dutch Doobadoo
Citroen: Summer 474.007.008 Dutch Doobadoo
Flippers/duikbril: Summer Beach items Leane Creatief
Teksten: Project NL PL1514
Hempcord

Groetjes
ANITA




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita