zaterdag 3 juli 2021

Uitklapkaart 2




Beloofd is beloofd......hier de 2de uitklapkaart en had ik gelijk.
Spettert hij niet van het scherm af.
Dit is zo'n prachtig papier van Stampin'Up!, echt geweldig!!!!
Mooie frisse kleuren met een vleugje goud.


Binnenin papier uit dezelfde set en ook al zo mooi.
Jeetje ben er helemaal verliefd op........hihi!
Dat ik er in heb durven knippen......!!!!
Over de kaart hoef ik verder niets te zeggen want het model is hetzelfde als de vorige.
Toch spreekt deze mij veel meer aan, maar ben dan ook een rose-mens en geen groen.

Wat heb ik hier gebruikt:
Cardstock: Magenta Madnes, Just Jade, Basic White
DSP: Expressions in Ink
Inkt: Just Jade, Magenta Madness, Pale Papaya
Stempelset: Artistically Inked
Artistic Dies
Gilded Gems
Incolor ribbon: Magenta Madness
Alles is van Stampi'Up!

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita