zondag 20 augustus 2023

Liefde en geluk voor altijd


10 september hebben onze 2 jongsten (een tweeling) hun trouwdag. 
Onze dochter is dan 7 jaar getrouwd, onze zoon 1 jaar.
Ik vind het altijd leuk om op die dagen een kaartje te sturen.
Gewoon om te laten zien dat je er wel aan denkt.
Dit kaartje makte ik naar het idee van een challenge bij Dutch Card Lovers.
Het thema is: maak een kaart met blaaadjes/bladeren in de hoofdrol maar GEEN HERFSTKAART.
Ik heb er een set van Stampin'Up! bijgepakt met bladeren en ben met verschillende kleuren groen aan het stempelen gegaan.
Daarna om het witte kaartje nog even wat met groen aangezet zodat alles wel 'aan elkaar' lijkt en niet zweeft.
Ik zeg geslaagd.
Nu nog kijken wie deze krijgt en voor de andere nog een kaartje maken, maar heb nog tijd.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Mossy Meadow
Stempelset bladeren en tekst: Natuurlijk voor altijd
Incolor jewels 2021-2023

Groetjes
ANITA

4 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart heb je met deze opdracht gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kader heb je gemaakt in deze mooie tinten en met de mooie stempels, Anita. Leuk dat je de tweeling en hun partners een kaart stuurt! En zeker ook dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie, stijlvolle kaart Anita, met deze tekst erbij uitstekend geschikt voor de gelegenheid. Bedankt voor het meedoen met DCL. Groetjes Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze set blijft mooi. Mooi kaartje maakte je ermee Anita. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL! CreaTEAve groetjes, Yvonne - The Creative Teacup

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita