woensdag 15 november 2023

45 jaar getrouwd en kerst

Je zult wel denken wat een combinatie!!!!


Nou het is vandaag 45 jaar geleden dat deze foto werd gemaakt.
We waren nog jong, zeker voor tegenwoordig.
We hebben het onlangs gevierd met onze kinderen en kleinkinderen met een weekje vakantie naar Cyprus.
Op naar het volgende lustrum dus.

 4250

Dan ook nog maar even een kerstkaart om te laten zien.
Een simpele met de mooie stans van Marianne Design en niet zo'n traditionele kleuren.
Wel mooi vind ik eigenlijk, gewoon wat anders.

Wat heb ik daarvoor gebruikt:
DSP: Frozen Winter PK9172 MDesign
Frame: Creatables LR0816 MDesign
afbeelding: Tiny IT615 MDesign
Poinsetta/takjes: kerstbloem 6002/1516 Joy!Crafts
Dennentak: Pine branches 6002/1508 Joy!Crafts
Tekst: Lichtpuntjes CCL-FR-STAMP510 Craftlab
Mirror paper gold: CA3134 MDesign
3D Schnee van Viva

Groetjes
ANITA 

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met jullie 45 jaar huwelijk! Zo leuk om de foto te zien, wij trouwden ook in 1978. Als ik het goed zie, had je ook een jurk van India katoen, dat was toen is. Ik had ook zo iets. Bijzonder hoor 45 jaar getrouwd, iets om bij stil te staan en te vieren.
    Jouw kaart vind ik super. Ik heb de stans ook, hij is prachtig, en je gebruikte mooie warme kleuren. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankje Nelleke, ws geen Indiakatoen maar voile. Was toen wel mode idd.

      Verwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd!
    Leuke foto,wat gaat de tijd snel. Het weer was destijds beter volgens mij🙂.
    Fijne dag samen. Je kerstkaart is erg mooi in deze kleuren, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met jullie trouwdag, wij ook binnenkort 45 jaar getrouwd. We zijn in de herfstvakantie met de kinderen en kleinkinderen een midweekje weggeweest.
    Een prachtige kerstkaart met deze mooie snijmal.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met jullie 45-jarig huwelijk en ik wens jullie samen nog veel goede en gezonde jaren toe.
    Prachtige kerstkaart in mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita