donderdag 16 november 2023

Merry X-mas

 4251

Weer even wat anders, maar wel kerst.
Lekker aan het kleuren geweest met de stempels van CraftEmotions.
Onze kleindochter heeft hem ook al ingekleurd, ze vond het uiltje zo leuk.
Hij is ook echt te schattig.
Er zijn toch zoveel mogelijkheden om kerstkaarten te maken.
Je weet soms niet waar je het eerst aan moet beginnen.
Hebben jullie daar nu ook zo'n last van?

Het is ook weer donderdag dus kerstkaartendag bij 52 Weeks to Christmas.

Wat heb ik gebruikt:
Uil/cirkel etc: Owl 4 Christmas 130501/1574 van CraftEmotions
Tekst: Handletter Merry Christmas 130501/2201 CraftEmotions
Hulstblaadjes ooit zakje gekocht
Ingekleurd met Copics.

Groetjes
ANITA

5 opmerkingen:

  1. Leuke Kerst kaart met grappige uil!
    Leuk dat je kleindochter mee knutselt met oma.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig dat uiltje. Mooi gemaakt.
    Ik heb ook nog diverse ideetjes voor kaarten, net een setje gemaakt voor mijn moeder en een volgende keer weer een paar voor mezelf. Dat wordt weer een heel andere stijl.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super grappig !!!!
    En gezellig met je kleindochter !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een superschattig kaartje, mooi ingekleurd en ja soms teveel ideetjes in mijn hoofd...
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart, Anita. Mooi gekleurd.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita