vrijdag 17 november 2023

Hallo

 4252

Hallo ik ben jarig!!!!!!
Nee deze kaart heb ik niet naar mezelf gestuurd, zo gek zijn we niet.
Vandaag druk geweest met allerlei taarten bakken, 4 stuks en dat op mijn verjaardag!!!
Dit weekend 2 dagen feest, dus dat is wel weer genoeg.
Ook 2 dagen logees.
Dacht laat ik eens een 'gewoon' kaartje plaatsen, gewoon omdat het kan dus.
Niet veel tijd dus ik zet er nog even bij wat ik heb gebruikt en ga weer snel feesten.......

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Basic White, Mossy Meadow
Embosingfolder: Pinewood Planks
Stempels: Natuurlijk voor altijd
Stans: Forever Flourishing
Gouddraad
Alles van Stampin'Up!

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat heb je een schitterende kaart gemaakt! Echt mooi.
    Geniet van je verjaardag en je lekkere taarten.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kaartje en van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita