donderdag 23 november 2023

Cosy Nights

 4254

Dit model zag je al eerder langskomen voor een challenge.
Heb hem dus nogmaals gemaakt met een blok van de Action in een beetje engels getinte afbeeldingen.
Ik vond hem gelijk mooi, maar toch lastig om te verwerken bleek.
Sommige vellen zijn best druk en dat is niet helemaal mijn ding.


Dit is de binnenkant, die is veel rustiger.
Ik heb deze kant versierd met oudere stansen die Karin Joan voor Marianne Design maakte.
Ik heb nog een doosje vol omdat ik er toen op de KreaDoe mee heb gedemonstreerd bij Kippers Hobby.
Blijven leuke stansjes en lekker makkelijk omdat ze al uitgestanst zijn.

Het is weer donderdag.....kerstkaartendag bij 52 Weeks to Christmas

Wat heb ik gebruikt:
DSP + afbeeldingen: Christmas in the Forest van Craft Sensation
Tekst binnenin: mask Christmas SL-ES-MASK211 Studiolight
Hert/ster: Collectables COL1442 MDesign
Strikken: Collectables COL1441 MDesign
Enamel Dots light blue: PL4526 MDesign
Mirrorpaper gold: CA3134 MDesign
Lint

Groetjes
ANITA

6 opmerkingen:

  1. Heel leuke kaart met die verrassende binnenkant Anita! En ik vind zelf drukker papier ook altijd moeilijker te verwerken.
    Jij hebt het goed gedaan!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kerstkaart, met de mooie buitenkant en de rustige binnekant. Zo mooi dat je nog een keer verrast wordt als je de kaart open maakt. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart in dit leuke model, is ook vaak moeilijk te combineren het drukke papier maar is gelukt.

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart met dit mooie model. De mal van Karin Joan blijft mooi!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kerstkaart Anita. Dit is inderdaad een mooi papierblok. Leuk zoals je de binnenkant rustiger hebt gehouden.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi geworden !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita