maandag 27 november 2023

Home is waar de boom is......

 4256

Weer een kerstkaart, ik kan niet stoppen.
Moet eigenlijk wat andere dingen doen maar vind dit gewoon te leuk......!
Dit is weer eens een grotere kaart.
Op een kleine kaart komt die grote vierkante stans niet zo mooi uit vind ik.
Je krijgt dan zo'n volgepropte kaart.
Hoe schattig is dat beertje met het konijntje op de slee.
Dat past ook goed bij de challenge KERSTVERVOER bij 2 Sisters on the blog.
Iedereen hoopt natuurlijk dat er met kerst sneeuw ligt en we lekker met de slee op pad kunnen.
De kleinkinderen zouden dat super tof vinden.
Afwachten maar!
Ik ga nog even lekker verder met kerst.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Winter Hygge PK9184
Frame: Craftables CR1632
Bear & Rabbit: CS1138
Kerstboom: Creatables LR0491
Dennentak: Creatables LR0438
Poinsetta: Creatables LR0435
Tekst: Kerst- en Nieuwjaarswensen CS1008
Cadence Relief Pasta
Ingekleurd met Copics
3D Schnee van Viva
Bijna alles van MDesign

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Heel leuk met de slee. Zeker voor de kleine kinderen zou het leuk zijn, die kennen het bijna niet meer, de sneeuw!
    Leuk dat je weer meedoet, dank je wel!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kerstkaart en zo leuk met deze tekst. Ook de vierkante randmal is bijzonder mooi met deze sneeuwachtergrond.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart Anita.
    Leuk dat je weer meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita