woensdag 29 november 2023

Magische Feestdagen

 4257

Hier weer eentje.....
Een CAS kaartje dus maar wel kerst.
Op dit kaartje ben ik lekker aan het kliederen geweest met een mask en Cadence reliefpaste.
De klok met het stukje muur heb ik daarmee gedaan, daarna nog eens bewerkt met inkt.
De auto hebben jullie al eerder langs zien komen.
Die heb ik dit keer ingekleurd met pastelkleuren inkt en daarna uitgeknipt en verhoogd opgeplakt.
Met dezelfde kleur de tekst gestempeld, zo wordt het een eenheid.
Dit kaartje kan met 2 challenges meedoen:
Carlin's Kaartenparadijs wil iets met een I zien, inkt dus.
Bij 2 Sisters on the blog mag je met meerdere kaarten meedoen en is de challenge KERSTVERVOER.
Mijn 2de kaart.

Wat heb ik gebruikt:
Mask: Dutch Doobadoo 470.715.154
Kerstauto: 130501/5042 van CraftEmotions
Tekst: Lichtpuntjes CCL-FR-STAMP510 van Craftlab
Cadence relief paste
Distressinkten

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita