zaterdag 11 november 2023

Labelkaart

 4248



Wat zijn sommige kaarten toch moeilijk op de foto te zetten.....gggrrrrr.
Hoe doen jullie dat toch?
Ik zag een leuke challenge bij Kaartjes Inspiratie Challenges blog, eigen een dubbele.
Ze vragen een label met een sketch.
Gelijk mee aan de slag gegaan.
Het leuke designpapier in de traditionele kleuren van Craftlab is zo leuk maar soms moeilijk te verwerken, vaak door de drukkere printjes.
Hier vond ik het wel leuk bij.
Als focal point heb ik een Gnome gestempeld en ingekleurd met Copics.
Niet zomaar dus, want op 4 Seasons Swap Challenge blog willen ze 1 of meerdere Gnomes zien.
Zo is het mooi te combineren en kan ik de kleuren gebruiken die mooi bij het papier passen.
Weer een kerstkaart af. Als ik zo doorga hoef ik er volgend jaar geen meer te maken...hihi.....
Ach dat zien we dan wel weer.

Wat heb ik gebruikt:
Label: Craftables CR1551 (verlengd)
DSP: Friendz Designpapier Merry & Bright CCL-FR-PP95 van Craftlab
Cirkels: Cre-Nest-lies van Crealies
Label smal: Essentials Bookmark CCL-ES-CD416 van Craftlab
Gnome en teksten: Gnomies CCL-FR-STAMP282 van Craftlab
Ingekleurd met Copics
Lint, hempcord en houten sterren.

Groetjes
ANITA

6 opmerkingen:

  1. Heel leuk geworden !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is leuk, mooi gemaakt dit labeltje.
    Je kan er maar genoeg hebben, dan kan je kiezen welke je verstuurt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig label met sketch Anita.
    Dank je wel voor je deelname bij KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je tag met sketch is mooi Anita,
    bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met het sombere weer is het echt lastig om de kaarten goed op de foto te krijgen.
    Je hebt een leuke tag gemaakt.'
    Leuk dat je meedoet bij KIC
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk label!
    Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge op het 4 Season blog.
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita