zaterdag 25 november 2023

Even heel wat anders.....

 4255

Tussen alle kaarten even heel wat anders, een vestje voor onze kleindochter Livia van ruim 2 jaar.
Ze heeft hem al 2 maanden geleden gekregen maar stond nog om hier te plaatsen.
Onze schoondochter heeft zelf de kleur uitgezocht en ik de rest.
Het was best een klus.
Ik had problemen met mijn ogen door nastaar en kon 's avonds niet goed zien. 
Als ik dan iets fout deed of een steek liet vallen had ik de grootste moeite om het weer goed te krijgen, maar het is uiteindelijk gelukt.
Geen twijfel wie het heeft gemaakt, staat op de knoopjes en de label......hihi!
Ze was er heel blij mee.
Het restant van dit garen komt ook nog van pas maar dat volgt nog. (nog niet af)

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Ik begrijp helemaal wat je bedoeld met het slechte zien, maar dit vestje is je heel goed gelukt. Een heel mooi vestje voor je kleindochter.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita