dinsdag 21 november 2023

Hallo winter

 4253

Vandaag is mijn man jarig.
Ja het is hier elk jaar feestweek mt onze trouwdag en onze beider verjaardagen allemaal in één week.
We hebben het hele weekend gefeest.
Zaterdag ons gezin, met 17en, waarvan 7 logees en zondag vrienden en buren.
Druk, maar wel gezellig.
Daarom pas nu weer een kaartje, dat lag even stil dus.
Het is een winterkaart die natuurlijk ook prima voor kerst kan.
Ik zie het nog wel waar die heen gaat.
Had wat papierblokken opgezocht die ik wilde gebruiken en dit was er eentje van het Kruidvat van jaren geleden.
Best mooi van kleur. Ik had van Hobbyshop Daantje nog een mooie afbeelding liggen die bij een bestelling zat.
Die kleur paste er goed bij en dan is 1 + 1 = 2.
Ik heb hem eenvoudig gehouden
We feesten vandaag nog even door met 2 kleinkinderen, want het is oppasdag.

Bij Creatieve Moments is het thema WINTER

Wat heb ik gebruikt:
DSP: papierblok van Kruidvat
Frame: Action
Afbeelding: Hobbyshop Daantje
Bloem: uit mijn voorraad
Dennentak: Joy!Crafts
Tekst: Kerstpost CCL-FR-STAMP273

Groetjes
ANITA

4 opmerkingen:

  1. Proficiat met alle verjaardagen en jubileum. Dan is het ook maar 1 keer feest 😉😊
    Heel leuk kaartje met dat mooie plaatje erop.
    Geniet van de kleinkinderen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht dat ik hier al had gereageerd, maar alsnog van harte gefeliciteerd.
    Je hebt een prachtige kerstkaart gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je verjaardag! Mooie kaart heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart! Nog van harte met jullie verjaardag en trouwdag ❤️

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita