maandag 20 mei 2024

Bloemen groetjes

 4358

Sorry hoor maar het is weer rose dit keer.
Kan het niet laten, blijft favoriet kleurtje.
Deze leuke framestans en het designpapier heb ik een tijdje terug gewonnen op een Facbookgroep.
Toen ben ik er gelijk mee aan de slag gegaan en maakte 2 kaartje, deze en een paarse met groen.
Die laatste staat al lang ergens online en deze verdween tussen alle andere die er nog liggen om te plaatsen.
Ik zou best elke dag wat kunnen plaatsen maar dat kost ook veel tijd, dus beperk ik het, maar dat betekent dat er soms ook wat blijft liggen.
Ik wilde hem toch wel graag laten zien.
Vind je het wat?

Wat heb ik gebruikt:
Frame: onbekend (gewonnen)
DSP: Welcome Spring JAPP10018 van FindIt media
Bloem: Ali
Label: Bookmark CCL-ES-CD416 Craftlab
Tekst: Lentegroetjes CS1128 MDesign
Lint

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje met de magnolia erop. Dat hoort natuurlijk in de kleur roze, alhoewel wij hebben een gele magnolia in de tuin.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita