zaterdag 4 mei 2024

Poppies

4350

13 April was ik weer naar het jaarlijkse stempelevent in Nijkerk, ArtSpecially.
Ik heb daar één workshop gevolgd en bij een andere staan kijken.
Ik gun me eigenlijk de tijd niet om te gaan staan wachten tot er plek is.
Van de workshop waar ik heb gekeken heb ik de stempel van ArtSpecially gekocht en ben daar mee aan de slag gegaan met dezelfde techniek die op de beurs werd gebruikt.
Toevallig had ik deze stempel van de Poppies nog liggen, dus heb daar dezelfde techniek op los gelaten.
Dat werkte iets minder goed maar uiteindelijk ben ik tevreden met het resultaat.
De techniek die werd gebruikt was met Brusho.
Nu heb ik maar 4 potjes Brusho in geel, groen, blauw en rood. Dat is niet zoveel maar heb er toch dit resultaat mee gekregen.
Je strooit heel voorzichtig hier en daar een beetje poeder van Brusho en spuit daar wat water op.
Hier druk je de stempel in en stempelt ermee.
Met een kwastje en de natte afdruk kun je hem 'inkleuren' en krijg je een leuk resultaat zoals je ziet.
De andere kaarten die ik heb gemaakt komen een andere keer.

Wat heb ik Gebruikt:
Bloem: Delicate Blossoms CL449 van Hero Arts
Tekst: Go with the flow van ArtSpecially
Rhinestones light blue: CA3157 MDesign
Brusho.

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Het resultaat mag er zijn !!!
    Heel mooi !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk effect, echt aquarel.
    Mooi kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart en leuke techniek , ga dat ook een keer proberen.
    heel leuk effect .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita