donderdag 16 mei 2024

Fijne kerst en challenge 44

 4356

Kerstkaarten donderdag.......bij 52 Weeks to Christmas.
Dit keer een kerstkaart met een speciale opdracht .
Ik oe dit jaar mee op de Facebookgroep van Tiets met de kerstactie.
Elke maand krijgen we een opdracht waar de kaart aan moet voldoen.
De maand mei is het opdracht: Maak een kaart met GOUD en dan de keuze uit envelop, bloemen, washi
Ik heb alles gebruikt. Vorige maand was me dat ook gelukt.
Het goud zit in de basiskaart waarvan ik ooit een heel pakketje kocht bij Xenos incl. de enveloppen.
Ook zit er een gouden envelop in de brievenbus......wat zou daar voor bijzonders inzitten????
De brievenbus zit een beetje vol met de kerst, allemaal leuke kerstkaarten. Het deurtje wilde niet eens meer dicht.
Bij kerst horen ook Poinsetta's ofwel kerstroos.
Ik moet zeggen dat ik ze op bijna elke kerstkaart wel gebruikt, in groot of klein model, maar ze horen er bij.
De washitape zit aan de vouwkant

Het is vandaag ook weer tijd voor de nieuwe challenge bij Girlz Creative Crafts.
Het thema is: GLITTER EN/OF BLING.
Komen jullie ook weer meedoen?

Wat heb ik gebruikt:
Washitape groen
Gras: Creatables LR0650 MDesign
Brievenbus: Craftables CR1519 MDesign
Brieven: D240145 Gummiapan
Dennentak: Creatables LR0726 MDesign
Poinsetta: 6002/1516 Joy!Crafts
Fijne Kerst: CLTS19 Crealies
Mirror paper gold: CA3134 MDesign
Rhinestones red: CA3159 MDesign

Groetjes
ANITA

5 opmerkingen:

  1. Leuke kaart en ook leuke opdrachten om te maken.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kerstkaart Anita,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart heb je gemaakt. En knap dat je alle gevraagde dingen hebt gebruikt. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje en wat leuk om alles te gebruiken voor de challenge.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een hele leuke kerstkaart.
    Gezellig dat je er vandaag bij bent met een wekelijkse kerstkaart..
    Fijne dag liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita