donderdag 23 mei 2024

Merry Christmouse

 4360

Scraplings, heb je er wel eens van gehoord?
Het zijn de overgebleven stukken die overbijven na het snijden van een vierkante kaart uit een A4 vel papier.
Je vouwt ze dubbel en kunt er weer een leuk kaartje mee maken.
Gewoon opsturen als kaart of als kadokaartje aan een bos bloemen of een kado.
Ik had rood papier over en dat werd dit kaartje.
(binnenkort nog eentje)
Ik heb er een leuke stempel op gezet en ingekleurd met aquarelpotloden.
Alles is van Stampin'Up!

Het is donderdag dus ook kerstkaartendag bij 52 Weeks to Christmas

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Real Red, Basic White
Stempelset: Merry Mice
Aquarelpotloden
Waterpenseel.

Groetjes
ANITA

6 opmerkingen:

  1. Een schattig kerstkaartje, Anita. Ja, zo kun je die stroken ook mooi opmaken,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk Anita !!!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk kaartje en mooi gekleurd! Een mooi CASkaartje! En fijn dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een vrolijke scrapling in kerstsfeer heb je met die leuke muizen gemaakt Anita.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja ik maak ze ook! Leuk gedaan met de kerstmuizen!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk deze scrapling, heel gezellig je muisjes en mooi gekleurd.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita