donderdag 2 mei 2024

Hulsttakken

 4349

Donderdag = kerstkaartendag bij 52 Weeks to Christmas.
Weer eens een stempelkaart die ik eerst bewerkt heb met Distressinkten.
Daarna heb ik er de hulsttak rondom op gestempeld met Versamark en bewerkt met embossingpoeder. De besjes bewerkt met Flockpoeder. Dat geeft een mooi glittereffect al voelt het ook fluweelzacht aan.
Dat vond ik toch net wat mooier dan ze in te kleuren met rood.
Op de groenige achtergrond wordt dat nooit mooi rood.
Dit heeft wel een groot bling gehalte maar dat mag wel voor kerst.
Een mooie tekst erop en klaar is weer een kerstkaart.

Wat heb ik gebruikt:
Distressinkt: Peeled Paint, Crushed Olive, Forest Moss
Embossingpoeder: Earthstone Olive van WOW
Hulsttak: Silhouette Art CS1142 MDesign
Tekst: Kerst- en Nieuwjaarswensen CS1008 MDesign
Sparkling Flock powder Red van Kippers

Groetjes
ANITA

4 opmerkingen:

  1. Een mooi kaartje heb je gemaakt! Leuk met die tekst zo in het midden! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige stempelkaart !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende stempelkaart en wat mooi de besjes met flockpoeder.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kerstkaart, goed idee om je besjes zo te maken!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita