dinsdag 7 mei 2024

Go with the flow

 4353

Na de Poppy kaart van afgelopen zaterdag heb ik weer een kaart met dezelfde techniek.
Hier heb ik de stempel van ArtSpecially zelf gebruikt.
Deze stempel was o.a. één van de stempels van een gratis workshop op het event.
Ook de tekst is van dezelfde stempellap.
Ik heb die workshop zelf niet gedaan, alleen gekeken.
Als je eenmaal Brusho op je glasplaat hebt zitten kun je er meerdere afdrukken mee maken.
Dat heb ik gedaan met deze stempel en met 2 verschillende Poppy stempels.
Deze oogt zoveel anders dan de kaart van zaterdag, ook qua kleur.
Die andere volgen ook nog.
Wat vind je hiervan ten opzichte van de Poppy kaart?

Wat heb ik gebruikt:
Stempellap: Go with the flow van ArtSpecially
Diverse kleuren Brusho

Groetjes
ANITA

 

1 opmerking:

  1. Vind het een hele leuke kaart en ga het ook vast een keer uitproberen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita